onsdag 2 april 2008

Angel

Nu är det ju slut på skämtdagen. Men har inte blivit lurad på hela dagen och har inte lurat någon heller för den delen! Kände mig inte uppladdad för att komma med något bra idag..haha ingen bra dag.. Mamma & Pappa kom hit och drack lite kaffe och jag åkte med dem till harmånger. Eller jag och hundarna såklart! Där var Bulten och Anton redan..fikade lite och busade ute i solen. Sen gick vi ut och gick..mätaren slutade på 7,3km nice!Vilket underbar väder! Väl tillbaka efter prommenaden väntade Älsklingen i Harmånger och vi busade en stund till ute i solen. Snacka om trötta hundar ikväll =) Käkade mat och donade lite. Sedan blev det hemfärd och en massa tv! Såg ca 10 min av So you think you can dance. Lite av Starter wife Christine och så hela Brothers&Sisters, tycker det är bra! Men imorn är det ialf dax för Grey´s !=) yes! Kan berätta att livet inte såg bättre ut när jag vaknade..tyvärr.. det suger fortfarande! Är LESS!! Varför,varför,varför? Den eviga frågan varför all denna motgång? Varför blir det aldrig medgång? Varför just jag? Blä. Less. Helt enkelt. Hör precis Angel med Shaggy på radion..inte så ofta man hör den längre, men den låten är en favorit för mig! Tänk vad jag lyssnade på den förr..den är så skön!=) Nu ska jag dricka massa vatten och sedan krypa till kojs! Skepp o hoj!

Inga kommentarer: