fredag 11 april 2008

MIXMEGAPOL

Har varit i harmånger en sväng nu på e.m. Hände inte så mkt där för jag blev ensam i huset haha=P Nu har syster kommit hem från Mallis. Hon blev nominerad till att få resa med Gry till Mallis genom Mix Megapol. Har precis suttit och tittar på bilder och attans vilken upplevelse alltså. Bo på förstklassigt hotell, med JACCUZI i ALLA rum!! Vinprovning,chokladprovning och ja jag vet inte allt! Det var du värd syster! Hoppas du har haft det kanon bra!=) Mitt liv känns botten nu... Dabben fick stanna kvar i harmånger så jag ska sova länge imorn och bara lata mig. Känner mig inte alls nå pigg..vet inte om jag håller på å bli förkyld eller vad det är. Är något som inte är som det bör ialf.. Jobbigt! Angel är hemma men hon kräver ju inte lika mycket eftersom hon fortfarande är liten..hon kan/ska inte gå så långa promenader och sådant innan hon har växt klar och så.. Och så är hon ju väldigt liten oxå =) min gullfis =) så vi ska mysa vi två på varsin kudde imorn när Älsklingen jobbar=) Sedan får vi se vad som händer resten av helgen.. Jag har ialf ingen aning! Jag vill bo i hus punkt slut. Over and out

Inga kommentarer: