tisdag 13 maj 2008

Give me a sign...!

Idag händer det inte alltför mycket här hemma. Angel sover och Dolly likaså. Så här sitter man helt ensam och har inget humör för att hitta på nåt! Ska nog glo på tv ett tag och sen får jag se hur det känns! Imorn kanske jag åker upp till Älsklingen i S-vall på kvällen..de slutar vid 8 så de kanske blir en bio då!!=) för sen på torsdag slutar de 11.00 så då tänkte vi gå på stan å fika och sånt!Kanske.. är jag som tänkt så..får väl höra vad Älsklingen säger om det =) Längtar tills ikväll då det blir Ugly Betty och sen Desperata!=) Vart ska vi bo?Var vill vi flytta och hur vill vi ha det? Allt känns väldigt krånglit nu. Jag är en sån som vill veta vad man ska leta efter osv. Jag vet ju vad jag vill.. men man är ju två!! Är inte så lätt att få ur A vad han vill..det är olika från dag till dag som det verkar..Jobbigt! Nu ska vi vila och glutta lite på tv.. Have a nice day!

Inga kommentarer: