tisdag 27 maj 2008

LESS

Imorse vaknade man och det stod tre grabbar/karlar på altanen och kikade in..och 1 utanför sovrumsfönstret..Konstigt när man inte ens bor på bottenplan!haha. Man är inte vad att folk ser in liksom..Så det var bara att rota fram ett lakan att vira in sig i och springa in i garderoben och klä på sig för dagen!haha. Packade och drog hemifrån. Kunde ju inte vara i vardagsrummet på hela dan när de stod på balkongen och glodde in. Så lika bra att fly fältet! Sagt och gjort. Landade i Harmånger och här har vi varit ute på promenad och suttit på altanen i det underbara vädret =) Ätit en piggelin, gott när det är sånt här fint väder! Love it! Hörde att det skulle bli till och med ännu varmare imorn och torsdag..YES! Kanske blir till att jobba på brännan i morn då =) Som det ser ut nu blir jag nog kvar här i natt...skönare att vara i hus än i en skrutt lägenhet!HEHE! Så fort vi hittar ett hus vi är intresserad av, dyker det upp saker. Tråkiga saker..som att folk lägger helt sjuka bud eller det ena med det andra. Blir så LESS!Jag älskar verkligen detta hus!!VILL SÅ GÄRNA!!SÅ NU HOPPAS JAG PÅ ATT ETT MIRAKEL SKA SKE!!!!kAN INTE SLUTA HOPPAS SÅ JAG HÅLLER TUMMARNA ALLT JAG KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sSNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA LÅT DET GÅ VÄGEN DEN HÄR GÅNGEN.... aja nu ska det bli lite käk ris&kyckling, nice!=) sen ikväll blir det såklart tv kväll. Tisdag=tvkväll=Gossip girl,Desperate Housewives&Christine. LADDAR XoXo

Inga kommentarer: