måndag 19 maj 2008

Långtråkigt

Just nu är jag väldigt rastlös. Vet inte vad jag ska göra! Hm, tänkte gå ut och gå en sväng men just nu regnar det...Ska gå om en liten stund. Jag är sugen på nåt onyttigt..hm.. Kanske därför jag e rastlös..för att jag inte får/ska äta nåt onyttigt! Äter just nu måltidsersättning..får väl se hur det går!haha! om det blir nån beach-08 :P Troligtvis inte, då jag älskar god mat och såser haha! Aja ska ialf försöka till tusen och det ska gå, det är ju bara för ett litet tag =) Snart ska vi klä på oss och gå ut i ruskvädret. Har kommit på att jag ialf ska önska mig Desperate Housewifes boxar när jag fyller år =) Så man har nåt att göra när det blir gråa trista dagar =) Är ju inte så länge kvar nu tills jag fyller år så..Kan inte förstå att det gått ett helt år sen jag fyllde 20! Jaja nu ska ja sluta pladdra och göra nåt istället! Later

Inga kommentarer: