måndag 5 maj 2008

Oj, usel!

Har varit väldigt usel uppdatering nu! Datorn var på lagning och sedan har vädret varit helt underbart och Älsklingen har varit ledig i nästan 2 veckor. Så tiden har alltså gått till annat som ni kanske förstår =) Idag är det ialf 2½ år av äkta kärlek! Saknar min älskling som inte kommer hem förrens på torsdag!! Stackars mig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!! Blir nog bättre uppdatering from now on! Sista april var vi ut på Mani´s och käkade och glodde fotboll. Jag,Älsklingen,Bror,Jeppe,Millan och Gurra. Dagen efter blev det käk på kebabhouse med ungefär samma liga. Sen blev det hem till millan där vi träffade madde&hennes kille. Blev fika och så vidare till Nansta(heter de så)golfstället i niken. Och därefter grillning hemma hos madde. Riktigt trevligt var det och vi blev en hel hög med folk =) Nice! Dagen efter blev det sundsvall. Jag,Älsklingen,Bror,Jeppe,Anton och millan. Blev en hel del shopping och fika på coffe house!As goda mackor kan ja lova! Efter det blev det lite bil på stan. dagen efter det blev det harmånger. Var ute i solen med hundarna och lekte sedan åkte vi cab nertill havet och fikade på stranden. Mysigt! Sedan blev det grillningoch god mat!=) Älsklar grillat =) Näe nu ska jag umgås med min underbara Ängel=) Njut av solen!

Inga kommentarer: