onsdag 21 maj 2008

Pluttan

Idag har jag och lilla pluttan varit ut på prommis i solen.Skönt väder, lite blåsigt bara! Sedan blev det käk och nu lite surfning. Kollar efter hus..tycker det kommer in rätt mycket hus då vi både kollar Hudiksvall,Nordanstig och Västernorrland(S-vall,Njurunda m.omnejd) men det mesta är då verkligen skit.. Fattar inte riktigt ibland var det är som kostar..för kostar gör det verkligen..de där skithusen som är byggd på -50 talet och aldrig renoverat.. shit alltså..hur folk kan bo..=/ Aja, vi ska kolla på två hus på fredag =)Yeiii! Nu har jag för övrigt ätit soppa,eller shake heter de kanske(måltidsersättning) sedan i måndags.. och när jag vägde mig idag var det -3kg!Haha glad man blir då =) men jag älskar ju mat så jag drömmer ju om mat hela tiden haha! Det går ju bra när man är ensam hemma..men när Älsklingen kommer hem blir det svårt! Aja får väl se hur det går... Ikväll är det Grey´s såklart! XoXo

Inga kommentarer: