fredag 16 maj 2008

SNÖ?!!?

Blev ett mysigt dygn uppe i S-vall. Igår när Älsklingen hade slutat så blev det en god macka på Coffe House, grymt goda mackor där!=) Därefter bar det av mot birsta och där var vi på Media Markt och kollade efter en ny laptop..eftersom Älsklingen tyckte vi behövde två nu..han ville ju ha med en till S-vall=) Sedan var vi på Elgiganten, Biltema!,in på några affärer på birsta city och så köpte vi årets första Slush så GOD!! Sen åkte vi till Harmånger där våra hundar befann sig. Här blev vi kvar eftersom mamma&pappa måsta skjutsa ner Bror&Jenny till Arlanda kl 4 imorse och sotaren kom så vi måsta vara här då..och så fick vi ju vara hundvakt =) Idag har mamma&jag varit ute och gått i KYLAN!och BLÅSTEN. Var hur kallt som helst så vinterjacka,vantar och pannband hade jag på mig!I MAJ! Helt sjukt! Hörde att det snöat i Hassela bland annat..inte så långt härifrån det..ILLA! Jag som trodde sommaren var här efter förra helgens underbara väder! men icke! Lyllos Bror och Jenny som åkte utomlands nu, till cypern! Nu ska vi grilla..i det underbara(?) vädret NOT! men gott ska det bli.. Imorn blir det väl bilträff och crusing antar jag..man har väl inte så mkt att säga till om haha! Fast jag gillar ju oxå att titta på bilar, men tycker att cruisingen här brukar vara så dålig... men men..Söderhamn nästa helg hörde jag, den brukar ju vara lite bättre! Hoppas på bättre väder nu! Och på att det dyker upp något hus som passar oss! Ha en trevlig helg! Hejsvejs!

Inga kommentarer: