måndag 30 juni 2008

Dålig dag

Var ju till valbo igår..Följde med Gunilla dit för hon skulle hämta ett biljard/pingis bord. Så skulle vi gå lite på valbo..men han inte så mkt eftersom de stängde 6. Blev inget shoppat för min del...men nån dag bär det nog av på en heeeel shoppingdag någonstans..s-vall eller gävle, det är frågan? Vi ska ju även ner till Sthlm en weekend förståss..hm.. Vill ha en jacka,tennisdojjor,stövlar,å kanske några nya pumps.. Man vill alltid ha så mkt haha! Men en jacka behöver jag verkligen...har dock inte hittat någon jag gillat så mkt! Idag har jag en urusel dag... Känner mig lååååg Saknar Älskligen så det gör ONT i hela mej Vill flytta och göra iordning ett fint och mysigt boende!! Vill inreda och det är NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Vi som inte ens har nånstans att flytta till..skojjigt... VILL HITTa ETT HUS NUUUUU!!! Varför kommer det inte ut några hus alls nu..? Det står verkligen helt stilla nu...det kommer ut några stugor ibland eller hus för 1,8 upp till 2,5 miljoner... haha i hudik? Det är ju skrattretande..vem betalar flera miljoner för ett hus i hudik? Som huset på maln som såldes för 5,2 miljoner eller vad det var...helt otroligt alltså! Men men..skulle man vara rik så voredet väl inga problem att slänga ut så mkt pengar på ett hus förståss...hm.. Nä nu ska jag mysa ner mej i soffan och vräka i mig gotta..hm..om hag hittar nå här hemma försåss..orkar ju inte åka å handla precis..! HEJSVEJS njut av regnet...eller nå :P

Inga kommentarer: