tisdag 18 november 2008

Nu får det f*n vara nog!

Nu har helvetet brakat loss. Jag är så less så jag vet inte vad. Idag har jag levt på två små mackor med smör på. Det enda som fanns hemma vid frukost. Jag har varit helt utan bil i två dagar, och när vi ska åka iväg och handla, då får jag inte plats!För då är det alltid någon annan som ska med. Så då har jag sagt åt A att han måste handla hem ialf frukost. I två dagar har jag sagt det. Men nej, kylen är helt tom. Det enda som finns är ett smörpaket. Kanske man kan äta bara smör? Så resultatet idag är att jag har bara ätit två små mackor. Bra? NEJ! Har inte haft någon bil så jag kunnat åkt och handlat heller. BLIR SÅ LESS. Man undrar ju var A har varit och vad som kan vara viktigare än att äta mat. Ja tids nog kom han hem vid 21-tiden när jag kollade på DH. Då hade han med sig nån rulle från pizzerian. Har jag klarat mig HELA dagen utan käk, så kan jag klara mig en timme till eftersom jag ska gå isäng nu. Jag blir så jäkla less. Rullen btw ligger fortfarande slängd på golvet, inte tänker då jag äta den här tiden! Gör väl inget om jag svälter ihjäl heller så. Tur att vi inte har köpt hus ilag! Nä nu ska jag ta o gå i säng, ensam isängen annars tar jag soffan. Singel och hungrig- thats life for now LESS

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tyckte oxå att jag sett några liknande på tradera.. åå, då måste jag kolla om det finns några där :D dom är så grymt snygga ju!

Anonym sa...

lästeditt blogginlägg NU... fasiken vilken dag :/ elr dagar!!!! hoppas det fixar till sig.... kramis