söndag 9 november 2008

Oj

Har inte alls hunnit med att uppdatera något här. Jag som skulle visa massa bilder...hm. På Torsdan blev det en lugn dag med lite mys och massa tv. Fredan var vi in till stan och kolla efter lite presenter, till farsdag och till mormor som fyller år. I stan träffa vi även Mamma&Pappa, Mattias&Jenny och Micke en sväng. Åkte och käkade och sen träffa vi Anton en sväng. Åkte lite bil och sen åkte vi hem. Kollade på tv/film och surfade. Jag beställde massa smink, hur billigt som helst. Om ni ska köpa smink eller något annat med för den delen, kolla på ebay. Är väldigt billigt att handla där nu när dollarn är som den är. Det jag köpte skulle jag ha fått betala 4 ggr så mkt för här hemma i Sverige, Helt sjukt. Vad jag köpt kommer jag visa när sakerna har kommit hem ;) Idag har vi varit på bolaget en sväng och därefter på kalas hos Mormor. Sedan blev det käk på Hot Chili med Älsklingen och mina två bröder. Mysigt och gott! Blev en sväng till Garaget och sedan åkte vi lite bil. Körde en varsin bil hem då volvon skulle tilll Stamnäs eftersom föraren till den var Öl och party sugen... Hälsade på en snabbis hos svärmor, jocke och vickis. Stannade till hos Forsberg och Jennie. Blev där ett tag och snacka och kika på deras nyrenoverade hus, FINT! Åh man blir så sugen! Nu håller vi på att packar för fulla muggar, ser ut som crap här hemma nu. Kartonger överallt och saker överallt haha! Dricker KALLT OCH VARMT äppelvin från Kiviks. Attans vilket gott vin. Smakar äpple med kanel och vanilj. Å är helt kär! Tack Madde för tipset(snokade i din blogg, hehe) Vi har även tryckt i oss lussebullar. JULSTÄMNING PÅ HÖG NIVÅ hos oss nuförtiden, pepparkakor, julmust, lussebullar, doftljus och ja you name it. Snart får man plocka fram julgardinerna och allt julpynt, ska bli så mysigt =) Nä nu ska jag sluta babbla runt och fortsätta packa och dricka det underbart goda vinet! Skål

2 kommentarer:

Anonym sa...

är så nyfiken på vart ni har hittat ett hus? =) vill med testa det vinet :O alla snackar om att det är så himla gott.... hoppas allt är bra?

Anonym sa...

Jo, tack bara bra med mig å :D Åå, i harmånger :D vad roligt... Spännande, förstår om ni längtar!!! :D Jag solar ALLTID i Strömsbruk ja : ) Värsta nytt solarium där nu... Är i "gamla biblioteket" i ström city ;p Nu när det är nytt bättre solarium (extra stort) så kostar det 10kr/3min... Så rätt dyr, men funkar bra iaf :) så pengarna är värt det! kram kram