torsdag 13 november 2008

Sista natten..??

Man har dåligt med ork att sätta sig ner och blogga nu mitt uppe i flytt. Vi har ialf kört två stora flyttlass så nu är det nästan helt tomt här. Vi har fått ställa sakerna i garaget och förrådet intill huset. Så det känns skönt att mycket av flytten är klar för imorn när vi får nycklarna(!) så åker vi upp till Sundsvall och hämtar vitvaror. Därefter börjar renoveringen! Så vi kommer väl få bo i lite huller om buller ett tag. De ska nog gå bra det oxå... Attans vad less man är på att flytta nu alltså. Usch! All packning tar ju sån tid och såååå tråkigt. Nu kommer det gå många år utan flytt, det ska bli skönt att äntligen få ett "riktigt" hem. Idag har vi varit vaken sedan 7 och tvättat. Tänkte tvätta upp allt nu innan vi flyttar. Känns inte som om man vill börja med att tvätta sen mitt i allt annat vi har att göra. Vi kommer ha fullt upp framöver kan ja tro! Var ialf i Sundsvall i tisdags och spanade in lite golv. Hittade nog ett bra! Köpte även spotlights till köket och vardagsrummet. Och en stjärnhimmel till sovrummet, som jag har längtat efter en sån. Nu är jag så ivrig att få montera in den!!Men vi ska ju först göra köket och vardagsrummet innan det är sovrummets tur, hm, så jag kommer väl få vänta ett tag haha! Stora frågan är nu, golvvärme eller ej?Är det värt alla extra pengar...? hm.. Nä nu ska jag återgå till tvätten och så börja lite smått med städningen! Verkar bli sista natten här i natt!!!Så första natten i huset imorn med andra ord, spännande! Take care!

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå spännande :D ser fram emot att få se bilder från huset sen :D ni får komma ihåg att ta bilder både innan och efter renoveringen :) kul ju...