torsdag 4 december 2008

Saknad

Har varit en slapp dag idag. Passat på att vilat när man varit ensam, haha! Åkte som sagt till Mamma o Pappa vid 4-tiden för middag. Blev kvar och glutta på tv med mamma. Har även kollat en del på blocket efter hallmöbler. Så svårt att hitta några hallmöbler som passar hos oss, vill ha antingen vita eller svarta och det fiinnns inte någonstans. Eller vita finns, men då är det lantlig look lixom. Jag vill ha stilrent eller hur man ska säga. INGET LANTLIGT alls...usch är inte alls förtjust i det. Så som sagt, har lite svårt att hitta några bra, har kollat på Mio,Em och IKEA. Var kan man hitta? Blev kvar här hos mamma o pappa så nu är det dax att stänga ögonen och träffa john blund ett tag. Skönt. Upp tidigt imorn, ska hem och duscha och sedan in till stan, hämta upp älsklingen och göra lite ärenden. Förövrigt så ska ju våra bänkskivor komma imorn, men vi fick ju en order förra veckan. Och då ringde de någon dag innan och "bestämde" en preliminär tid, mellan 08-17.00 fick vi då och sen så ringde de ca 30 min innan de var hos oss. Men nu har jag inte fått ett enda samtal än, så antar att jag ska vara hemma å vänta hela dagen då? De kan jag ju inte då jag måste in till stan vid 12 och hämta Älsklingen. Haha, knepigt det där. Men de borde ju ringa imorn f.m. tycker jag. Nä jag saknar Älsklingen såååå mycket. Imorn får vi ses igen ;) Det är ju "vårat" datum idag, vi "firar" 3år och 1 månad av LYCKA och KÄRLEK idag! Tack!!;) Nä nu ska jag mysa med mina smågrisar som sover för fulla muggar =) Snön ligger kvar på marken än ialf, UNDERBART!=) Go´natt!

Inga kommentarer: