onsdag 10 december 2008

Slut som artist

Jag har inte gått isäng än... och läre inte göra det heller förrens ikväll... Klarar man av att hålla på för fullt utan att sova? Har inte sovit sedan igårnatt, då jag sov några timmar bara... Kanske dax att inse att man inte pallar med sånt här längre haha! Nä en kort story om gårdagen och till sist dagens planer. Igår vaknade vi ganska sent. Duschade och susade in till staden för lite shopping. Handlade dörrhandtag till alla dörrar här hemma. Ner på Albins för att shoppa julklappar, hittade en hel del saker!!Skönt. Blev en sväng på Jysk, beställde tv-bänken där som vi ska få i present=) Dollars, ByggMax och sist Frasses. Det sista ångrar jag väl en del då jag hade hört att många blivit dålig när de käkat där. Likaså blev jag och A. På vägen hem träffade vi på Tobbe, så vi gick in till han,Maria och Milo istället för att åka hem å göra lite nytta, haha! Var trevligt och vi blev kvar ett bra tag. Susade hem, hade dock redan missat Ugly Betty och DH. Får bli repris titt på söndag istället. Kollade på Brothers and Sisters och därefter började vi dona på såklart. Uselt gjort. Har inte gått isäng än jag. Eller vi gick isäng 04.00 imorse men då jag fortfarande låg vaken då klockan var efter 05.00 så orkade jag inte ligga kvar utan klev helt enkelt upp istället. Maskerade klart fönsterna och torkade av dem en gång till. Städa undan lite och sedan var det dax att väcka A vid 08.30. Nu har vi målat fönsterna, runt överallt. Har även målat bakom elementena och målat på lite fler ställen. Men vi har en hel del kvar att måla oxå. Så ska ta och sätta fart nu och göra klart allt. För sedan bär det av upp till Sundsvall. HURRA!!!;) Så det blir ingen sovning förrens till kvällen, klarar man av att hålla ångan uppe utan att sova nåt alls?Kommer nog bli sjukt trött på e.m. Nä målningen väntar Ciaoo

Inga kommentarer: