onsdag 3 december 2008

Sorligt

Nu har vi gjort kväll, eller gjorde det kl 21 då det var dags för Greys såklart. Därefter gluttade vi lite på Insider, rätt intressant ibland. Har hunnit med en del saker idag. Satt upp istapparna(hann inte igår) Kopierat papper och postat Hämtat post i stocka Ätit middag hos mamma o pappa Spacklat och slipat Möblera om i tvättstugan och tagit ut en stor hylla som var i vägen. Tvättat, tumlat och provat torkskåpet. Ja de va väl typ de vi har hunnit med idag. Allt tar sån tid, känns som om vi aldrig blir klar med spackling och slipning och riva tapeter och dra el och allt vad det är!!Usch. Less på slipdamm nu! Älsklingen åker ner till Sthlm imornbitte, eller jag ska skjutsa in honom till stan först vid 08 ska de åka från stan. Sen blir han borta tills på Fredag e.m. De ska på personalfest... De ska käka julbord på skärgårdsbåten, jag vill oxå!!!Är ju så fint där!!Stackars mig.. Å vad ska jag göra då?Vara här hemma aldeles ensam...hm.. å spackla eller nå kul! Kom och rädda mig någon!! Jag kommer sakna min Älskling såååååå mycket! Men vi kommer nog ha en mysig helg ialf ;) Nä nu blir det duschen och därefter sängen! Borde väl sova om man ska orka upp imorn ;) Sov gott!

Inga kommentarer: