tisdag 13 januari 2009

Åhhhh...Underbart

Vad skulle man göra utan sin underbara karl? Ibland är det bara helt enkelt gudomliga. Jag har aldrig kollat på Sex and The City-serien. Tror den sändes när jag höll på med hästar som mest och då hade man istort sett aldrig tid med att titta på tv lix. Men syrran ville se den på bio, så jag hakade på. Och Guess what? Jag blev helt såld. I loved it! Och nu började serien sändas igen, ända från början. Igår! Wow. Lucky me;) Så nu har jag sett avsnitt 1 och snart 2.=) SATC- bruttorna Jo just ja. A har varit på äventyr idag med Johan. De har varit till Östersund och köpt skoter. Samt kollat på en till. Så jag har legat här hemma och varit sjuk! Usch haft/har feber och halsen är helt väck. Så less. Skulle egentligen ha träffat Jennie och Lucas. Men blev inte så då jag är så sjuk. Suck. Iallafall så kom A hem med Ben&Jerry´s Baked Alaska. Yihooo! Har aldrig smakat den smaken men ville så gärna prova den :) Vilken otrolig tur man har alltså. Här ligger man utslagen och skit ont i halsen. Vad är då bättre än lite Ben&Jerry? Love love love! Mmmmmmm Och nu har A stått i köket medan jag har tittat på SATC andra avsnitt. Gissa vad han gör i köket? Kladdkaka!!!!!mmmmmmmm Har jag berättat vilken underbar tur jag har? Åh, när jag blir frisk måste jag nog skämma bort honom lite ;) Nä nu ska jag kika runt lite och sen mysa med A och Lillan=) XoXo

1 kommentar:

Anonym sa...

igår bläddra jag på tv:en och såg att det var sex and the city.. tyckte väl jag med att det såg ut som ett gammalt avsnitt. men hatar att följa nåt man inte sett från början.. hihi.. filmen älskade jag med, sett serien då och då men aldrig HELA... vilka dagar visas sex and the city nu då från början? varje kväll? :D