lördag 31 januari 2009

Kalas

Idag har vi firat Älsklingens födelsedag igen. Blev väldigt uppdelat i år pga att vi inte kunde hålla till hemma. Annars brukar vi givetvis fira födelsedagarna hemma och alla komma samma dag lixom. Men iår blev det ju så att Ante o Jocke lade ihop sida eftersom de fyller 26 och 27 så hela deras släkt firade dem samma dag. Och idag blev de kalas med min släkt lixom. Blev tacos och tårta. Massa presenter och prat. Hur trevligt som helst! Peter och Carina va även hit o checkade läget förut idag. Trevligt! Nu ska vi dona lite mer med golvet. Hjälpa Älsklingen med packning. Massa mys Film kanske? Kändes som så lång tid tills A skulle åka... Men nu är det liksom imorn.. Pirrar imagen eftersom jag är ju sååååå mörkrädd. Tur att mamma o pappa finns i samma by, haha! Nä plikten kallar! Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men exakt. jag vill så gäna shoppa lite kläder som passar mig i NU läget. Tex. leggings, tunikar, längre t-shirts och linnen och så :) Mammakläder använder man ju bara en stund, känns så onödigt att köpa då...

Vi hade jättemysigt igår :) Och haft det väldigt trevligt idag med.. Blir nog film strax :)

Hoppas ni hare bra!
Vart ska Ante? Så dina föräldrar bor i Harmånger med nu? uscha, jag hatar att vara ensam hemma.. Jag är supermörkrädd.... Hoppas det ska gå bra :)
Kram

Malin Desireé sa...

Vart ska Andreas åka då!? kommer du vara ensam länge? Jag och emma fyllde ju år 30 januari, så vi har med haft födelsedagsfirand eigår :)