lördag 17 januari 2009

Points-Gluten

Jag tänkte ju börja med VV, eller alltså att räkna points. Ska dock inte gå med i vv hade jag tänkt. Men då undrar jag hur det är med gluten/laktos- produkter? Alltså om det står att tex pasta har 3p(hittar bara på något nu) har glutenfri pasta samma points då? Eller är det speciellt points för gjuten produkter? Och hur är det med laktos mjöl vs "vanlig" mjölk, har de samma points? Helt förvirrande det där.. Med tanke på att jag ska börja med 2 nya saker lixom. Points. Och så ska jag prova på att sluta med gluten och laktos för att se om jag då mår bättre. Annars blir det ett besök på Allergimottagningen. Vore iofs spännande överhuvudtagit att göra ett allergitest där :) Aja, Hoppas någon kan hjälpa mig med detta! Om ni vet själv, vet någon som har varit i samma sits eller var man kan hitta information! Love

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe tack desamma :)

och angående points så är emma viklund rätt bra på det för hon har kört ett år eller nåt... lika sofie magnusson (www.snoj.blogg.se) jag har testat vv en gång men gick upp istället hahah så aldrig igen (a) ja kör hellre gi lixom :) det funkar hehe