fredag 16 januari 2009

Slappt

Ja nu har vi slappat i soffan. Kollat på serierna som jag missade idag. Skönt att de går repris samma kväll :D Var Sex and the city och 2½ män som jag missat. Men nu sett det.. eller är halva 2½ män kvar.. Därefter blir det sängen. För vet ni vad? Imorn blir det Sundsvall! Hurra för oss!:) Om Lillan får vara hos Dabben då förståss, men de ska nog inte vara några problem :) Funderar på att gå å göra en allergi test hos http://www.brt.nu/ Får ju så ont i magen så fort jag äter nåt, är alltid trött och hängig och immunförsvaret är ju inte ens att tala om, för någon sånt finns inte!! Är det någon som varit där? Eller hört någon som varit där? Är det värt att prova? Förresten. Ni måste ju kolla in det här.. A har skaffat en "hemsida" där det finns lite bilder och även en blogg. Hehe får väl se hur länge bloggen är igång;) http://andreas.mittspejs.se/ Ha en trevlig helg! Själv börjar jag min helg med en heeeeeeel dags mys uppe i Sundsvall :):):):):) Love

1 kommentar:

Sofia Jonsson sa...

Vet du vad. Om du känner som du säger själv, att du mår dåligt varje gång du äter laktos och mjöl, då tycker jag inte att du ska göra det. :) Det är faktiskt busenkelt att välja något helt annat! Ja jag var till Anna-Carin på allergimottagningen efter att ha haft riktig kaos i magen, ont, gått ner i vikt o.s.v i ungefär 2 år (först var det sån kaos att jag blev inlagd på sjukhus i 5 dygn, sen var det medecinen efter det som förstörde resten). iallafall, ingen läkare har kunnat "bota"
mig sen dess, innan jag gick på Allergim och lade om kosten. Prova välja laktosfria produkter (det smakar ingen skillnad alls), köp glutenfritt bröd (om du köper rostbröd så smakar det inte heller någon större skillnad). Bara för o se om magen mår bättre. Själv fick jag sluta med socker också eftersom jag var så sockerberoende att kroppen reagerade. Haha. :)