fredag 30 januari 2009

Today

Nu är helgen här. Men blir inte så mkt annat än vanligt för våran del. Håller på att lägga golvvärme, har gjort det hela dagen. Har även hunnit med att handla lite på ICA. Ikväll ska jag ialf se Let´s Dance. Så jag får smita från "jobbet" ett tag. Älsklingen e så duktig så han klarar de själv som tur e ;) Kanske han vill komma å mysa lite med mig oxå :D VI har ju bara tv i sovrummet nu eftersom vi håller på å lägga in golvvärme i resten av huset så finns det ingen plats för tv lixom ;) Stackars våra två platt tvsar som bara står å samlar damm! Nä nu ska jag återgå till mina uppdrag! Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkar va en jädrans till kar du har fått tag på. en sån händig å stilig skulle man haft... bäst du tar väl hand om han. /kram

Pernilla Palmqvist sa...

jo men visst! Jag försöker göra mitt bästa för att ha honom kvar ;)