måndag 23 februari 2009

Landat

Japp nu har jag landat några hundra meter hemifrån. Eller det var typ 1½ timme sen men ändå;) Nämligen hos mamma o pappa. Jag och Lillan alltså. Dabben och katterna är ju oxå hemma =) Lillan och Dabben har lekt en massa. När Dabben blev trött så blev det till att kasta boll. boll boll boll. Idag har jag och Lillan haft mysdag=) Men vi har även hunnit med att fylla på pellets, skottat lite(fanns visstinte så mkt att skotta, ja trodde nog att de hade kommit mer snö haha), varit ute och kastat boll på baksidan i typ 1 timme, lagat tunnbrörulle(MMMM-Älskar det), städat lite och myst framför tvn/datan. Vi ska sova här inatt eftersom Älsklingen är borta på jobb. Men han kommer förhoppningsvis hem redan imorn :D Yippie för mig lixom! Då blir det mys-vi tre! Nä nu ska jag glutta igenom lite bloggar sen glo på SATC som jag missar varje dag nu när det börjar 17.00 istället, morr. Vem vill vara size 0? Ett vandrande skellett helt enkelt. Fult enligt mig. Visst, jag vill tappa en hel del kilon, men size 0 är det då inte frågan om, haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar:
ja hoppas det :)

nej usch.. det är hemskt.. kvinnor ska ha former tycker jag. Jag vill gå ner men inte så mkt som jag skulle kunna.

jo började med det idag och har ätit en måltid. går bra hittills hehe

Malin Desireé sa...

Jag tror jag bestämt vad jag ska göra med håret idag.Klippa upp det bara, så jag får volym. Så det ser tunnare ut nertill och tjockare upptill, så man lätt kan "fluffa" till det och tuffa till det. Men ändå spara längden :) Sen så ska jag bleka lite mer oxå. För idag tänkte jag så mkt på mitt långa hår. Vill inte klippa av mig det. Fast jag vet att det växer ut fort.

Jo tack fint med oss :) Snart ledig ja, några dagar. torsdag, fredag och måndag. Ska bli så skönt :) Hoppas allt är fint med er turturduvor! Kramar

Anonym sa...

Hej! :D vad roligt att höra.

Vi köper thai mat från tahivagnen i harmånger :D så himla gott ju.

hoppas allt är bra med er, kram