måndag 2 februari 2009

Längtan

Känns som om de kommer bli väldigt tråkiga blogginlägg den närmsta tiden. Men då jag först och främst skriver för min egen del så får de bli så. Kollat på SATC Solat Pratat med Älsklingen Kollat lite på Lipstick Jungle Prisonbreak Prata me lite folk och data Istort sett degat hela kvällen sen jagkom hem. Ångrar mig nu att jaginte gick till mamma o pappa ändå. Damn. Får nog bli så imorn. Ska även dit på middag imorn. Lillan vill ju så gärna leka med Dabben så de blir nog bra. Jag bara längtar. Mest av allt längtar jag till Älsklingen kommer hem såklart. Då ska vi MYSA och bara HA DET BRA! Åh vad jag saknar honom nu... Jag längtar även tills golvvärmen och golvet är klart och till de NYA MÖBLERNA kommer. Men som sakt, mest av allt vill jag att Älsklingen ska vara här hos oss nu. Lillan önskar detsamma..Hon letar efter sin husse hela tiden... och är orolig. Stackarn! Nä ska mysa med min lilla älskling ett tag till tvn. Får se om de blir nån sömn inatt då! Later

Inga kommentarer: