lördag 21 februari 2009

R.I.P

Sammanfattning utav de senaste dagarna. Torsdag blev det ärenden i stan. Köpte mer skruv till golvet, hämtade min nya dator, apoteket, handla lite käk and so on. Därefter drog jag o mamma iväg till min moster som hade födelsedags"kalas". Trevligt! Älsklingen var duktig och jobbade på här hemma istället. Fredag Älsklingen jobbade till 13-tiden. Så för mig blev det en sovmorron eftersom natten var skit! Usch så dåligt jag sov. Lillan var bökig, jag hade feber och ont i magen. Blä! Vi var ute några timmar, skottade upp gångarna på baksidan som hade snöat igen lite och så lekte vi en massa med vårat busfrö. Vi måste ju skotta innan vi kan leka på baksidan, för mkt snö för våran lilla gullfia=) Det blev tacos och Let´s Dance. Och såklart massa mys! Dagens(Lördag) Efter ännu en dålig natt vaknade jag av telefonen som ringde vid 9-tiden. Det var pappa som ringde och hade en tråkig anledning till samtalet. Min farmor lämnade idag denna värld. Förhoppningsvis för att få komma till en bättre värld! Där det är fridfullt och härligt. Orkar inte skriva så mkt just nu om detta, men nu vet ni ialf. Vi alla var där hela Onsdagen med henne. Och därefter har hennes barn turas om att sitta där. Vi fick åka dit idag och titta på henne, men jag orkade inte. Kanske kommer jag att ångra mig? Eller kanske ångrar jag mig om jag åker dit?Hon kommer ligga kvar tills på måndag morron, så hinner ju åka dit imorn om jag vill. Svårt beslut!? Har även idag varit ute och lekt en massa med Lillan, så mysigt! Älsklingen jobbar på här hemma, duktig som han är! Inte så mkt jag kan hjälpa till med just nu då det är bräder som ska kapas och det ska borras i betong and so on. Eftermiddagen har bestått av film. Kollade först på BOLT En mysig film med bra budskap. Tex att vi ska ta väl hand om djuren! Det är så många djur som far illa, många fler än vad man tror. Själv fattar jag inte hur folk kan vara dum mot så oskyldiga små varelser! Därefter blev det en av mina favvofilmer, HONEY Den visades ju ikväll på 5an. Den är ju så bra! Och för att inte tala om Jessica Alba, finns det någon som är finare än henne? Och tänk om man kunde dansa på riktigt lixom. Åh. Därefter kollade jag och Älsklingen på Bedtime stories med Adam Sandler Den var så mysig! Och rolig! En lättsam film att kolla på och de gillar ja;) Iaf ibland. Nu är det sängen som lockar oss ;) Blir en ganska tidig morgon imorn, mycket att göra =) Långt inlägg..oooops. Borde kanske uppdatera oftare istället. Ha. Får se när den tidne och orken infinner sig :P GodNatt och sov gott!

2 kommentarer:

Therese Wennström sa...

hej. kom min kommentar angående larmet fram till dig nångång? :P

Malin Desireé sa...

uscha då, alltid tråkigt att mista en när och kär vän. <3 Ta hand om dig! KRAM