söndag 15 mars 2009

Gammal?!

Alltså fy vilken natt och vilken dag. Jag är fortfarande bakis. Mår bajs än! Sov inget inatt i stort sett..somnade runt 6-tiden i morse o vaknade vid 8 haha. Uselt... Mått som en kratta hela dagen... tryckt i mig alvedon och ipren..har väl hjälpt lite men inte mkt! Alltså, jag fattar ingenting. Jag brukar aldrig bli bakis? Har jag blivit så gammal? Antar att det är för att man inte partar så ofta nu? Var väldigt längesen man var ute på å va full lixom. Nu blir det mer att man tar något glas vin med A eller med några kompisar. Men de blir lixom ingen fylla eller vad man ska säga. Så kroppen är väl inte van, haha! Gammal..?Hm! Nä, nu ska vi ialf sova. A ska jobba imorn. Och jag behöver nog lite sömn. Hoppas jag mår bättre imorn!;) Hoppas ni alla är redo för en ny vecka;) Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh buzz har jag velat prova länge haha är det kul? =) ja renoveringen går bra hittills.. har som sagt lackat klart allt nu. Ska bara låta det torka sen upp med luckorna och in med alla saker igen. Sen blir det väl in till stan för att kolla på tapeter och golv :) så ska vi byta det i slutet av månaden eller nästa lön :) Tråkigt att allt ska vara så dyrt hehe.

åh va skönt med golvvärme :)

nej det var inte roligt det som hände igår men det har löst sig.. tror jag. var bara det att kompisar svek ett förtroende så jag blev ovän med någon. men men