onsdag 8 april 2009

Äntligen!

Ja igår åkte vi ju upp till Midlanda, jag och lillan. För att hämta hem våran Älskling! Och oj så Lillan blev knasig, Husse fick många pussar. Och sedan var det bara Husses knä som dög på vägen hem, hihi, gullfia! Så skönt att vi nu är alla igen! Man känner sig så halv när Älsklingen inte är hemma. Inatt har jag sovit sååå skönt:) Älsklingen är ledig idag, skönt de för de blev ganska sent innan vi var hemma igår. Han har åkt iväg för att handla några saker till bilen, och sen blir det lite skruvning. Ett måste så att bilen mår bra igen ;) Vi ska passa på att gå ut på prommis strax. Funderar på att gå med Lillan till mamma o pappa och sedan lämna henne där. Och ta Dabben och gå runt stora svängen, runt Nordanå alltså. Och därefter hämta upp Lillan och gå hem igen.. Så det blir lite längre idag. Tråkigt att man inte kan gå så långt me lilla gullfian. Äter fortfarande mina soppor, går väl sådär, det händer lixom inte så mkt! Men de kanske kommer.. hoppas jag. Man blir lixom inte så motiverad när det inte händer så mkt. Men men. Får väl se hur det går nu när Älsklingen är hemma. Svårare då skulle jag tro eftersom han måste ju äta mat och sånt.. Hoppas han bara äter äcklig mat haha! Nä nu ska vi bege oss ut strax! Utan solen idag oxå btw. Värdelöst! När kommer solen egentligen????

Inga kommentarer: