måndag 27 april 2009

Erkänner

Okej, jag erkänner. Jag överdriver ibland :P Typ som när jag skrev att det blev den sämsta dagen lixom.. Den blev ju grymt bra! Bara jag som lackar om inte allt går som planerat lix. Ibland orkar jag inte stå imot, utan bara faller. Aja, nog om det. Helgen har varit kanon! Underbart väder, många långa promenader, 2 kalas m.m.m.m. Nu ska jag snart ut på en omgång med stavarna, ska bli skönt:) När A har kommit hem, ska vi in till stan och kika på soffan. Nu ska ja läsa lite bloggar, har inte hunnit läsa några på hela helgen... Hoppas alla är lika vårpirriga som mig;) Livet leker hörrni!

1 kommentar:

Martina Bergström sa...

Hmm det var hemma hos mamma och pappa det var främmande, men har faktiskt glömt bort vilka det var ;) haha!

Jo det blev ju söderhamn en sväng bara, skönt att komma isäng i lagom tid nångång också.. KRAMAR!