onsdag 8 april 2009

Presenter

Glömde ju att berätta att Älsklingen hade presenter med sig igår! Me like! Jag fick dessa två parfymer DKNY- Red Delicous ´ Och denna DKNY- Be Delicous Har aldrig haft någon av dessa tidigare, men roligt med nytt! Fräscha och lite somriga dofter! Fick även den här! En hel liter Bacardi Razz, brukar ha den när jag gör cocktails. Älskar denna smak! Jag älskar ju parfymer och brukar ha väldigt många! Men nu har jag faktiskt inte plockat upp alla än sedan vi flyttat. Men tänkte berätta lite om vad som alltid finns hemma hos mig! År ut och år in består dessa parfymer i mitt skåp. Men jag har väldigt många andra oxå, men dessa byter jag ut ofta lixom. Så kul att prova nytt! Men har ändå en bas som alltid finns lixom. D&G- Light Blue. Denna brukar oftast finnas som en bas i mitt skåp. Lite tråkig eftersom typ ALLA har den, var och varannan man möter på stan luktar lixom light blue. Men en bra vardagsdoft. Underbar doft med lite citron. Sedan har vi denna söta från Naomi Campbell. Denna passar dagar då man vill vara söt! Luktar underbart gott och sött :) Finns ALLTID i mitt förråd och har så gjort sedan den lanserades och det är många många år sedan. Denna är en ganska ny favorit, eller ny och ny, den har funnits i mitt förråd i snart 4 år ;) Denna funkar alltid. Min är snart nästan slut, så dax att skaffa en till. Minus är att den kostar ganska mkt att köpa här i svenska handeln, typ Kicks och så. Men Love!
Sedan har vi denna, från Armani, Night. Luktar lite speciellt, lite mystiskt tycker jag. Funkar alltid att ha och denna kan jag då inte vara utan ;)
Det var några bas parfymer som finns hos mig... Men kan säga att de som inte är med i bas-utbudet är många många många fler ;) Som sagt, älskar parfymer helt enkelt!
Kanske det är dax att rota fram alla mina parfymer... hm.. Blir någon dag då det är varmt ute i förrådet haha ;)

Inga kommentarer: