söndag 19 april 2009

Trist.

Nu är man på väg hem efter en riktig heldag. Åkte vid 10 imorse hemifrån, efter alla morgonrutiner var färdiga. Lillan är och har varit hos Dabben och lekt idag. Hon får sova där inatt lillfian, inte så kul att väcka alla nu för att hämta hem henne. Men imorn får vi pussas o mysa igen <3 Mitt Hjärta! Har länge tänkt att vi behöver en dag tillsammans, utan massa saker som stör. Svårt att vara ostörd och bara vara med varandra... Jag tycker det känns jobbigt. Vill kunna bara vara hemma en kväll och bara vara vi, vi tre, eller fyra är vi ju nu med Sune förståss ;) Men det är alltid massa eller något som stör. Blir less. Men är bara jag som blir less och känner så tror jag... Därför tänkte jag slå på stort och verkligen se till att vi ska ha dagar tillsammans ibland, försöka, att utan störmoment bara vara och ta det lugnt och ta hand om varandra och prata och så. Som förr. Men allt blir bara fel. Är så tråkigt när man verkligen, verkligen försöker. Aja, hade hoppats på en grymt underbart bra dag, men förstår inte varför man alltid tror på hoppet? Nu ska jag läsa lite bloggar och längta hem till sängen. Ska bli skönt att sova :) Hoppas ni har en bra helg:)

Inga kommentarer: