tisdag 28 april 2009

Ungar!

Imorse var vi trött, jag och Lillan. Men vi pallrade oss upp och efter ett tag ringde min pappa. Våran katt, Dolly, som bor hos mamma o pappa hade troligtvis fått kattungar sa han. Så jag brummade iväg för att se om det var så. Och visst hittade jag Dolly och några kattungar. En var död och tre levde. Var ganska äckligt och de var precis födda. Var där några timmar och matade Dolly och kollade så ungarna fick i sig mat och så. Åkte hem till Lillan och sedan kom A hem. Vi lagade käk och därefter har jag målat i badrummet. Var massa bruna kanter där som jag har målat vitt, har knäppt kort så jag lägger in dem sen. Har målat 2 ggr nu, blir minst 1 gång till. A har bytt toa-stol på lill-toan och vi har satt upp en kommod(med inbyggt handfat) på stora toan. Snyggt blir de :) Innan satt det bara ett handfat där lixom. Blir kanon med en kommod:) Och vit är den givetvis :) Vill helst ha en blank vit, men vi ska ju renovera hela badrummet, bygga ut det,kakla, klinka,lägga golvvärme, bubbelbad och dusch..så vill inte kosta på så mkt nu. För det är ju bara tillsvidare nu lixom! Aja, snar börjar min tv-kväll :) Ugly Betty, Desperate Housewifes och Brothers and Sisters:) Yihooo Nu ska ja ta på mig mina deg-kläder och mysa ner mej framför tvn!

Inga kommentarer: