onsdag 13 maj 2009

Dåligt!

Har blivit dåligt med bloggande idag. Har inte haft något att skriva om:P Sov inget alls inatt, kunde inte somna utan bara vred och vände på mig hela natten. Likaså hela morgonen efter Älsklingen hade åkt på jobbet oxå. Skit trött har jag varit, varför kan man inte sova då? Så de blev en lång slappar dag i sängen, jag o lillan. Hon e en riktigt mysfia hon med:) Efter de blev det en lååång god frulle med lite bloggläsning. Laktosfri fil med bananer och cornflakes till det Juice. Blev grönt te med en halv bagel till. Gott:) När Älsklingen kom hem, var jag redo. Vi brassade iväg för att titta på motorgrejjset i Stocka, var ju invigningsdag idag. Va inte så mkt att hurra över tycker jag då. Väl hemma igen blev det lite diskussioner när vi läste nya Vi i Villa och några broschyrer som Älsklingen tagit hem. Vi blev hungriga och orkade inte laga riktig mat, så det blev "pizzamackor" grillad i Ugnen. Blir så gott med grillfunktionen :) Vi hade rostmackor med skinka,ost, Sweet BabyRay sås, oregano och svartpeppar. Mums! Till det käkade vi SBR såsen, min nya favvo! Så god :) Jag drack även en mugg varm saftsoppa. Nu håller vi på å donar lite, tapetserar några små remsor som är kvar under fönsterna. Vi tapetserade ju även under fönsterna nu eftersom vi tagit bort alla element, men de blev en smal remsa kvar när vi gjorde de...Har inte orkat/prioriterat att göra klart de:P Men nu händer de! Ska även måla emellan fönstrena igen. Sen är det Gardiner,fönsterlampor, barbord and so on som ska upp! Innan de ska vi skura. Drömmer om damsugaren fortfarande. Vi var nära att köpa en sån förr, men kunde inte bestämma färg då :P Men nu har det ju kommit 2 nya "special edition" som är blankvita/krom eller blanksvart/krom. Men tror de kostade typ 500 kr mer än de andra... hm.. Vet inte om de är värt de? Aja, ska åka till S-vall någon dag och kolla på de! Kanske blir så att jag o Lillan tar bussen upp igen hihi. Känns så onödigt att åka bilen upp och sen ska vi lixom åka två bilar hem då... hm.. aja, får väl se! Nu har vi ialf bestämt att katten ska få flytta. Jag tål den inte alls, nyser,snorar är täptt i näsan o kliar i ögonen hela tiden vi är inne i stort sett. Och då är den inte ens upp i mig så mkt lixom. Så synd, för han är ju helt underbar och så jäkla fin! Jag har ju alltid viljat ha en brunmaskad birma. Älskar färgerna, den mjuuuuka pälsen och de underbara blåa ögonen. Men men, känns som om de räcker med en hund. Henne kan vi ju ta med oss överallt och så. Nä nu är det snart Roomservice och efter det blir det Greys!

Inga kommentarer: