tisdag 5 maj 2009

Försök...

Satt å försökte ändra min blogg layout igårkväll/natt. Men jag fick inte till det...vet inte varför:S Kanske var för trött eller nå :P Idag klev vi ialf upp, duschen, satte på ett snyggare face(skönt nu när man bara behöver på med lite mascara o ögonbryns penna typ, gillar att vara så här brun!), käkade frulle o donade på lite. Efter de hämtade Pappa upp mig o Lillan. Vi åkte vidare till Gnarp och hämtade upp Mamma. Drog till S-vall. Var på Media Markt sen på Ikea där det blev fika. Träffade även bror o jeppe där. Så vi satt där ett bra tag, sen kom Älsklingen och gjorde oss sällskap <3 Idag har vi varit tillsammans i 3 År och 6 Månader förresten!:) KÄRLEK! Jag,Älsklingen och Lillan drog vidare upp på Mio, för att kika in någon nackkudde till soffan. Köpte även ett startkitt till soffan, med rengöring och sånt. Köpte även den där lampan ja snackade om. Parello, priset på den låg på 1950 kr. tur att de va lite rea ;) Vidare på Unika hem o kikade lite, sen Boom, där vi hittade en nackkudde som vi beställde. Nice! Imorn ska jag in till Hudik och kolla på matgruppen vi vill ha, och se hur lång tid det tar innan den finns hemma. Ska beställa den på direkten :D Ska även snart ta hem fåtöljen jag hittat på Boom. Bara vi får någon ordning här hemma ;) A är borta ikväll, skulle hjälpa någon, sedan skruva på jobb bussen lite. Jag har ju ändå tv-kväll ikväll. Jag o Lillan :) Imorn ska Älsklingen lägga klart golvet så jag kan städa, städa,städa och plocka fram möbler, hänga upp gardiner och sånt :D:D:D:D:D Yihoooo! Livet är fortfarande UNDERBART och LIVET LEKER! Åh jag kanske ska få en Kuga ;) Yihoooo, hoppas de blir som det är tänkt :) Nu 2½ män, har visst missat början :P

Inga kommentarer: