söndag 24 maj 2009

Underbart!!!

Haha, fasiken vilken kul kväll/natt vi hade natten som var! Haha, eller vad säger ni, Gurkan o co?:P Kanske berättar mer om det senare!
Dagen har varit kanon! Började med en ganska lång sovmorron, då vi kom hem väldigt sent inatt från våra äventyr:P
Käkade frulle o sen drog vi till Mamma o Pappa, där var även broder. Älsklingen skruvade lite på bilen(jjobbilen) och jag färgade håret på mamma. Sedan kom min andra bror o resp så vi fikade o snackade lite skit. Åskade o blixtra som bara den! Läskigt!
Lånade med oss lite saker hem och åkte hem och donade. Vi tog bla ner 6 st träd på baksidan. Sedan gick motorsågen sönder, men är några fler som oxå ska ner!
Jobbigt att bära undan allt:P Första 3 trädena var de bara jag o Älsklingen. Sedan kom bror o mamma. Efter ett tag även pappa.
Mamma o jag rensade lite buskar och sånt.Trevligt och mysigt!
Blev en sen middag, grillat! Mums!
Bara jag o Älsk för en gångsskull! Mysigt hade vi ute på altanen :) Käkade mellan halv 8 och lagomt till 21 var vi klar. Då blev det Hundtricket. Haha, ganska b-ig film, men ändå rolig.
Vi valde alltså att vara hemma ikväll...har inte varit hemma med varann på hur länge som helst! Så därför valde vi bort allt annat och bara var tillsammans, helt oslagbart!:)
Rosé vinet har gjort sitt idag kan jag lova! Pirrig och snurrig har jag varit. Man måste ju ha något gott att dricka då man är Grillmaster;)
Gjorde först slut på Aussie rosé och sedan blev det Mateus. Gott!:)
Efter Hundtricket blev det Mys! Rosé+mys=? (You can only imagine;) )
Både inne och ute! Timmarna gick fort :P
Tur man har många infravärmare på altanen;)
Underbart att se stjärnorna!:)
Nu har vi precis duschat och sängen väntar!
För imorgon ska det bli en VARM SOL hela dagen, och då är vi såklart uppe med tuppen! Blir en massa donande/solande hemma och sedan kalas!
Sängen it is!

2 kommentarer:

madde sa...

hej!

allt bra? hur går det med viktminskningen?

Gurra sa...

Haha jo det var fan kul , EFTERÅT. :P Fan vad rädd ja blev :D


// Gurra :D