måndag 21 september 2009

Cravings?

Ja det är helt knasigt... vet inte hur jag ska förklara. Men jag har som "cravings" på saker som jag aldrig tyckt om tidigare. Tex bara måste jag ha fanta vissa dagar!? Jag har alltid hatat fanta, sen jag var ca 6-år. Då drack jag fanta med penicillin när jag var sjuk och sedan dess har jag alltid tyckt att fanta smakar just penicillin! Men nu har jag ett MÅSTE HA FANTA :/ Helt sjukt. Likaså med vanliga lättsaltade chips. Har jag inte heller ätit sen jag var runt 14-sista gången. Men nu måste jag ha? Cola godisar måste jag oxå ha :/ Har ju aldrig tyckt om godis riktigt..och aldrig haft något ha-begär(förutom choklad ibland då) men nu finns det... Cola godisar. Helst cola ferrari! Säljs dock inte här på affärn, skit! Har några fler ha-begär oxå men orkar inte rabbla mer nu, men ni förstår själva grejjen? Kan man ha "cravings" fast man inte är gravid undrar jag då? Sitter här å dricker en kaffe nu, blev ingen latte utan en vanlig kaffe. Vi har ganska milda cremebönor i nu, så det blir ganska cremeigt ändå. Hävde i lite noisette syrup. Blev ialf skitgott!!!:) Mums! Ska njuta vidare av detta och leta efter ett bubbel, idag igen:P

1 kommentar:

-=[Tobbe]=- sa...

Intressanta cravings ;) Det verkar som att det är en stor hormonomställning på gång! Lycka till med bad-letandet också. Mvh T