lördag 26 september 2009

Hänt en hel del...

Blev en del shopping i sundsvall igår. Köpte en ny lampa till badrummet,skitsnygg:) Nytt toalock till min nya toa. 2 badrumsmattor doftljus underlägg till bordet, 4 runda röda underlägg till köksön blev 2 fyrkantiga i silver. en tv till badrummet 12v en tv hållare som man kan vrida undan m.m.m.m Idag har vi hunnit med en hel del. Blev tacos rester till frukost imorse:P Sen rev A badrummet och tog bort elementet och handfat,kommod(?) och allt där. Jag strök gardiner och satte upp nya sånna i köket. Sen kom mamma o pappa hit, hjälpte A att ta bort tvättmaskinen,som ju ska ut till tvättstugan nu iställetför att stå i badrummet. Vi drack en kopp kaffe o surra lite. Sen har jag kapat häcken på framsidan, blev en stor rishög! Ändå har jag bara tagit på insidan och lite på höjden. Ska göra utsidan och höjden en annan dag. Har satt upp staket där längs häcken nu, blev bra:) Nu fattas bara stacket mot "granntanten" :) Sen behöver vi inge mer staket, men kände att vi ville ha ut mot vägen och mellan "granntanten" och oss, eftersom det är helt öppet där och svårt alltså att sätta en gräns vart Lillan får gå och inte. Åt andra hållet till andra grannen är det ju en häck så där behövs inget staket :) Aja nog om det. A håller på med badrummet och jag har nyss kommit in nu. Ska väl fundera på nån middag,dusch och så. Blir förmodligen en "don-dag" imorn med. Skönt och roligt när man ser att de händer nåt lixom :) Har tagit lite bilder så det kommer så småningom,när vi kommit en bit till... Trevlig kväll!

Inga kommentarer: