onsdag 30 september 2009

Strömmen is back! :)

Ja vi var utan ström i ungefär 3 timmar... Men jag o lillan klädde på oss och gick ut. Vi plockade ved från vagnen(som för övrigt var överfull med ved) Vi staplade upp den där den ska vara. A kom hem tidigt :) Yihooo! Så vi fikade lite cola,kaffe och winerbröd(som han köpt, plus att jag fick blommor idag oxå:) GLAD blir man då! Vi har ju förlovningsdag idag:P 2år och 9 månader har vi varit förlovade idag) Vi fikade i solen, sen plockade vi av resten av veden tillsammans. Det gick fort då han hjälpte till:) Nu har jag plockat ur diskmaskinen och satt igång en ny. Ska nog börja med maten snart, hungrig jag! Undra vad de blir för nåt?hm... Kanske ska ut o klippa gräset efter maten, får se! A ska nog koppla ihop allt i badrummet så det funkar :) Yihoo! Plus att vi ska koppla om en del inne i pannrummet, dels så vi får mera varmvatten och sånna saker. Nu räcker ju iofs vattnet gott o väl till mina lååååååånga duschar. Men de räcker nog inte att fylla upp det nya badet, så därför ska vi göra om lite där. Tur att A jobbar med sånt och kan sånna saker :) Hihi! Bortskämd man blir då han har både el och vvs lixom! Vi behöver ju aldrig hantverkare lixom... Han kan ju snickra oxå men ingen riktig utbildning inom det då... Perfekt med en händig karl! Men tele ringer ju hela dagarna, folk sliter i min handy man ;) Nä nu ska jag gå ut igen o kika vad han donar med! Bye!

Inga kommentarer: