fredag 2 oktober 2009

Snart helg:)

Var ganska mysigt att åka buss i går med Lillan. Fast hon tycker det är lite läskigt,men hon är så duktig:) Sen gick vi från busstationen till Ahsell eller Oninnen var de(men de ligger i samma byggnad typ:P) Träffade A där och sen åkte vi med honom. Va först in på Birsta City, där var jag på kicks. Köpte en mascara och så skulle jag köpa en palett med ögonskuggor "smokey eyes" som var med i deras katalog den här gången. Dock hade de tydligen inte fått hem den än. Uselt. Jag som ville ha den! Sen blev de Apoteket och Öb. Efter de åkte vi på Rusta. Där köpte vi lite smått och gått som alltid. Plus att vi köpte färg till tvättstugan och gymmet, blir vitt i tvättstugan med en brun fondvägg och valnötsgolv:) I gymmet blir de vitt med en tapetfondvägg(som jag inte har valt ut än) Vidare på Posten där uppe, sen Max. Var så hungrig så vi höll på att dö... usch. Hatar att vara överhungrig. Ont i huve,ont i magen och man mår illa. Blä. Vi käkade ialf där och sen blev det Jula en sväng. Där köpte jag två olika lyskvistar. En vit och en svart. Plockade fram den vita igår när vi kom hem, satte den i min höga vas där jag har olika blommor. Blev skitfint!:) Så nöjd! Har tänkt köpt sånna så länge..men de brukar ju vara så dyra. Runt 300 kronor har jag sett förr. Dessa var ialf på rea, kostade bara 69kr styck och är riktigt fina och stora! Så nöjd:) Sen blev det storhandling på Ica Maxi innan vi åkte hem. Kikade på Idol och så. Idag kommer vårat bad hem, yihoooo! Så spännande! Jag hoppas det blir bra! Blir dock inte inkopplat idag, men kanske imorn. Beror på hur vi hinner. Ska troligtvis på middag i hudik ikväll, min syster kommer hem på besök:) Nä nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen,sen damsuga o duscha. Trevlig helg!

1 kommentar:

Malin Viklund sa...

Härligt att ni fptt hem badkaret :D VILL MED HA