söndag 25 oktober 2009

Tapeter

Igår fick vi främmande på dagen. Vi kopplade in spottarna i hallen så nu funkar dom! Blev skitsnyggt och skitbra:) Så nöjd! Längtar tills alla andra spottar i huset är inkopplade oxå :) Har dock många projekt på g, så dröjer nog tills de andra spottarna får sig en omgång:P Håller på å dra om lite el i blivande tvättstugan, så vi kan spackla o slipa där inne. Sen dax för målning av tak och väggar. Sen in med golv. Nice. Har även projekt sovrum på G. Har ju rivit en vägg mellan 2 sovrum för att göra ett stort master bedroom tror det blir ca 20kvm. Är 2 stora fönster där oxå. Längs ena kortsidan ska vi ha skjutdörrsgarderober på 4 meter tror ja de blev. Antingen ska vi ha vita, eller spegel, eller vita/spegel blandat... Har inte riktit bestämt de än. I taket blir det en fiberoptik stjärnhimmel(som vi redan har köpt, den ligger o väntar på att få lysa!), runt dem blir det små spottar som belysning. Vi ska iofs börja där med att dra om el, fälla in eluttag och nya lysknappar o sånt. Sen lägga vattenburen golvvärme(som i resten av huset), slipa,spackla o måla taket. Därefter börjar allt de jag är intresserad av, inredningen ;) Har köpt golv, blir mörkt valnötsgolv :) Och sängen vi har är en limo från mio, även den i valnöt. Men nu till mitt problem... Vi ska ev välja tapeter dit imorn... Och jag vet inte alls vad jag vill ha! Funderar på att de ska få gå i guld/brunt/vitt? De vita blir ju utav garderoben, där vi ev ska ha vitt, spegel eller vit/spegel. Men sen vet jag inte riktigt vilka tapeter...hm... hoppas jag hittar några som känns perfekt imorn då :) Hade tänkt åkt in o kikat idag, men bestämde att de får bli imorn istället. Älsklingen donar på för fullt i tvättstugan idag. Jag o Lillan ska åka ner till stocka o lämna tillbaka en film vi såg igår, Know1ng hette den förresten. Den var bra! Sen ska vi gå en prommis i regnet runt harmånger:P Därefter om vi hinner ska vi ha lite spa-kväll,eller blir väl jag som ska ha det...:P Lägga ansiktsmask, måla naglar, bada bubbel, hårinpakning. Men skulle även vilja sola, solariet står ju å samlar damm här hemma nuförtiden:P Känner mig BLEK! Ja och så är det ju tv-kväll ikväll. One Tree Hill och GossipGirl står på schemat! Jaja, nu ska vi packa in oss i bilen o åka! Later!

Inga kommentarer: