söndag 8 november 2009

Söndag

Igår blev det en heldag. Först sålde vi vårat gamla badkar o blandare. Sen åkte vi iväg. Eftersom Lillan löper är det svårt att lämna henne någonstans, då vi brukar lämna henne hos mamma,pappa o dabben. Så vi fick planera därefter att vi skulle ha vårat lilla frö med oss alltså. Blev lite shopping igår ialf, köpte 2 tröjor(Gina), 2 fina vita lurviga kuddar till soffan(Lagerhaus), en ny stor vit fluffig pläd oxå till soffan(IKEA), ett nytt dusch draperi vitt,grått o svart(lagerhaus),Kaffebönor(MediaMarkt), olika fågelmatare(jordnötsautomat,solrosfrö automat, talgbollshållare, jordnötter,bollar och blandfrön på Bauhaus), handlade lite mat på Willys, m.m. Tittade även på de snygga klockorna som kommit till ur o penn! Jag vill ha många! Jag har ju en vit jetset med guldkant och strass som jag köpte när den kom ut. Men nu tittade jag på de nya jetsetsen. Jag vill ha en rosa otransparent(?) och en lila transparent(?) Ge mig! :) Hade dock viljat ha en brun oxå, men det fanns inte vad jag såg? Aja, när vi kom hem var vi såååå trött o slocknade nästan direkt ;) Idag har de varit hit o hämtad badkaret, A har åkt till stan för att skruva och byta däck. Snart kommer leveransen eller runt 13-tiden tror jag. Klockan 15.00 ska vi vara på kalas, 80-års partajj. Innan dess ska vi hinna fixa 2 farsdags presenter. Ska fira pappas farsdag samtidigt på 80-års kalaset. Efter de ska vi till A´s pappa. Med oss hem får vi Gurkan som ska vara med A på praktik denna vecka. Ja sen är det kvällen och jag kommer förmodligen missa OTH och Gossipgirl ikväll :( Ja full späckat alltså. Jag ska hoppa in i duschen nu, sen käka lite lunch. Later!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

men vad är det för leverans? Blir ju nyfiken ju. Nåt jag missat?

=)