torsdag 5 november 2009

Yihooo

Nu kommer det ju snö! Vissa är ganska stora flingor medans det är lite smått snöblandat med. Bilen har ju lite snö på sig nu :) Wow! Mysigt! Får man plocka fram julsakerna nu? Typ stjärnor till fönstrena, juldofter på ljus, glögg o pepparkakor(har vi iofs smygstartat lite med redan ;) ) Jag vet att man ska plocka fram julsakerna första advent. Men jag vill inte vänta längre! Tycker julen är så kort. Förstår inte hur folk kan bli less på julen, den hinner ju knappt börja så är den slut ju. Förra året fick vi en kort jul, kanske därför de känns som om man vill göra jul NU! Har känt så ganska länge, men nu borde man väl få börja lite? Kanske ni ser ett julhus i harmånger innan helgen är slut, haha:P

3 kommentarer:

Maria W sa...

Håller med dig,jag vill oxå plocka fram julsakerna nu ;-) tack för tipset om blöjorna oxå,riktigt kul att få en kommentar,man är ganska dålig,iaf jag på att kommentera bloggar:-D Stort Grattis på 4 års dagen till er båda Kram Maria

Maria W sa...

Illu älskar snön,han blir helt galen. Lilla W grinade när han fick snö i ansiktet ;-b Det går nog över. Tror jag köpt jackan på Lindex :-) Ha det så mysigt i kväll nu. Ska strax äta middag vi oxå. Kramiz

LinnaLi sa...

Jag har småstartat med lite mossa och sådant inne, sen har jag lagt ris i balkonglådorna. Nu har jag till och med satt i ljusslingorna. Jag är en sådan som blir less efter att själva julen är slut. Så i år ska jag pynta tidigt! För det är ju faktiskt före jul som det är mysigt!

Kram