torsdag 3 december 2009

Bubbel

Tog mig ett bubblande varmt bad nyss. Så skönt :) Nu fryser jag inte lägre :) Har väldigt varmt här inne nu igen då vi har eldat på som tusan ikväll :) A har donat med värmen hela kvällen. Nu vet han iaf hur det blir bäst att koppla luft-vatten värmepumpen. Det som är lite krångligt är att det är två utedelar,för att få det så effektivt o starkt som möjligt. Samt att vi ska kunna elda till med pannan när vi vill och så. Men som sagt så är inkopplingen kläkt och den blir av i helgen ;) Så de e nog ingen idé att försöka hitta på nåt här i helgen:P A älskar när det är "hans yrkes saker" som ska göras:P El,vvs o gas(koppla in luft-pumpar o så). men han gillar inte slipa/spackla/måla/tapetsera :P Men de gillar jag! Eller måla o tapetsera... inte slipa o spackla. vem gillar det egentligen?Skit tråkigt,stökigt. Nu ska vi provsmaka lite utav äppelkakan o titta på en film. Imorn är det IDOL och jag LÄNGTAR:) Blev visst tacokväll i stan på lördag ;) Så blir nog inget gjort för a då efter 3... Får kliva upp tidigt istället då ;) Nä nu ska jag hämta in honom från pannrummet så vi kan börja nångång! Sov gott!

Inga kommentarer: