onsdag 16 december 2009

Glögg

Här hemma går glöggen hårt åt iår. Vi har provat lite olika,för att hitta favoriten. Roligt med nytt lixom ;) Blossa orginal- Funkar ju alltid lixom. Tindra Orginal- Var oxå ganska klassisk. Dufvenbergs(?) Choklad/chili- Var god, smakade mkt choklad och efteråt stack det lite i munnen, men den var ändå inte stark. Helt klart perfekt om man vill ha något lite annat lix. Men min absoluta favorit hittills: Tindra Årets Glögg ROSÈ- Super god! Helt perfekt för mig ialf!:) Har även provat en starkglögg, choklad. Gillar dock inte starkglögg så mkt, de är så starka:P Men blev bjuden på det hos svärmor och det funkar ju i liten mängd.

1 kommentar:

Maria W sa...

åh,vad mysigt det låter med glögg! Och det luktar så gott,liksom jul:) tyvärr är jag så tråkig att jag inte dricker glögg,lite synd för jag gillar doften,och myset;) Kramiz M