fredag 11 december 2009

Shopping!

Blev som sagt inte mkt sömn inatt. Men vad gör väl det:P Klev upp halv 7 imorse. Kollade på vakna med the voice och surfade runt lite. Sen dammade jag överallt, plockade undan, damsög och skurade så det blev skinande rent här hemma. Sen fixade jag facet och håret så jag såg mer ut som en människa ialf. Käkade frulle och strax efter 10 åkte jag mot mamma o pappa. Lämnade av Lillan där och åkte vidare. Hämtade upp L och vi åkte mot sundsvall och shoppingen! MedaMarkt, Rusta, Biltema(Jo måsta gå in o köpa en sak åt broder). Sen blev det BirstaCity för hela slanten. Började med en given fika på Wayne´s. En kanel latte(deras är sååååå grymt god), chokladmuff och en festis blev det. Sen var vi fith for shopping. Började på övre plan.(Vi skulle ju dit för att handla julklappar, undra varför man börjar på övre plan då?:P haha!) Hittade en del kläder båda två. På Cubus blev det en lång Collagetröja grå med Tryck på. Även 2 julklappar hittade jag där. Sedan hittade jag en ny favvobutik som jag bara älskar! Kommer bli stammis där ju ! RUT M.fl hette den. Grymt snygga annorlunda kläder och bra priser. Där köpte jag ett par lackleggings svarta med en liten silvrig dragkedja längst ner på vardera ben bara 129 kr. Jeansleggings blå med orange söm och tre knapparl(jeansknappar) längst ner på vardera ben. Bara 99kr. Ett linne, men en cool text på 200kr. En jacka på HM för bara 299. Svart skitsnygg! Sen blev det nedervåningen. ÖB och Ica Maxi. Stannade till inne i stan på HM där jag köpte jackan förresten. Fanns inte i birsta. Sen blev det Max och sen brassade vi hem. Lämnade av L och gasade på hemmåt så jag skulle hinna till IDOL. Blev idol och mys. Jag är lite småkär i Erik ;) haha! Nu ska vi nog besöka sängen! Trött som attans. Trevlig helg!

Inga kommentarer: