fredag 18 december 2009

Undra om det stämmer?

Ja man kan ju undra om våran termometer är riktigt frisk? Den visar ialf -22 grader nu. Vi ska nog prova att köpa en ny ialf och se om de blir någon skillnad:P Men kallt är det då ialf. Å inte lyckades jag få upp elden nu i pannan, då det inte fanns nå smala stickor:P haha. Men eldade ju imorse så det är varmt här inne ialf. Så skönt med golvvärme alltså! Jag är så glad att vi lade in det alltså! SÅ skönt för fossingarna. Och jag har tydligen glömt allt vad strumpor heter, tycker det är så oskönt så jag har aldrig sånna längre... Eller i skor har jag ju det såklart... men inte hemma:P Aja helt ointresssant:P Har inte hunnit städat inför helgen. Känns inte så bra med tanke på hur skitit de är överallt här nu :/ Jaja, man kan ju hoppas på ett mirakel sen när man kommer hem kanske haha ;) Nu äre snart dax att dejta duschen. Later!

1 kommentar:

-=[Tobbe]=- sa...

Använd yxan kvinna! ;-) då får du stickor. hehe den drar 0.59 l / mil på landsväg på lång och lugn kõrning om man vill. :-P Hoppas att ni får en riktig mysfredag. Vilken dag ska ni till Sundsvall? Mvh T