tisdag 26 januari 2010

Efterkoll

Förra veckan var ju A borta på jobb, så gurkan skulle erövra harmånkat med mig o Lillan. Syrran kom oxå upp! Även Anton o Madde hälsade på. Syrran o gurkan bodde här hela veckan. Vi käkade middag i stan en dag. Jag träffade Malin en dag. En dag blev det Sundsvall o shopping med Anna. Torsdag kom A hem på kvällen. Men han jobbade på fredag en sväng. Jag o Gurkan nötte lite på New super mario broos, så vi är på sista världen nu. Fredag donade vi på en del här hemma, sen åkte vi till hudik en sväng. Grabbarna åkte skoter hem från via. Jag o Lillan tittade lite på lets dance under tiden. Lördag fick vi främmande av svärfar,C och M. Vi fikade, grabbarna donade med bilen, åkte lite skoter, vi grillade ute på grillplatsen m.m. Sen åkte vi skoter, jag, A och Gurkan. Stannade å åkte lite madrass oxå ;) Sen hem,fort in i duschen och iväg till Årskogen på party :P Gurkan åkte hem då,när vi drog på partyt. God mat, mkt folk, fylla m.m. Kom hem runt 2. Söndagen blev en: ligga och inte -göra- något- dag. Hämtade hem Lillan som sovit hos mommen,moffen o dabben. Vi käkade pizza och kollade på några filmer. Kände mig istort sett lika dålig igår oxå... helt knasigt :/ Så det hände inte så mkt igår heller, tyvärr. Mer kvar att göra nu då istället. Idag blir det kalas. A´s lillebror blir 15. Sen ska vi även städa och baka en tårta tills imorn. Undra hur vi ska hinna? Kommer bara några imorn, när A fyller år. Vi har bestämt att ha främmande på lördag istället. Blir sent och jobbigt att ha mitt i veckan. Men några kommer en sväng på fika imorn bara. BLir bara tårta tills imorn. Allt bak väntar jag med tills på lördag ;) Då blir det nog matpajjer,tårta och en massa fikabröd. Så jag har en del att göra i veckan... Baka,baka och städa! Och en del annat oxå såklart.. Later!

1 kommentar:

Madde sa...

hej :)
hur är det?

tänkte höra med dig om Docka, var du sugen på att börja rida henne några dagar i veckan? :) Än så länge går det bra för mig att rida också men jag vågar inte trava så mkt och absolut inte galoppera just nu så Docka skulle bara vara glad om hon hade någon som red upp hennes kondis lite nu och red henne när jag inte kan mot sommaren.

För då skulle du kunna följa med någon dag i helgen kanske och prova rida lite? :)

hör av dig
kramar