söndag 17 januari 2010

Kanon helg!

Har haft en super helg! Igår kväll spelade vi new super mario bruse, kolla på en film vid 20.00(som jag inte kommer ihåg vad den hette, bra var den ialf :P) Sen spela vi lite till innan vi såg Gost ship. Efter den gick vi isäng. Idag har vi haft främmande. Först Svärfar och C. Vi tittade skidor,fika och surrade. Karlarna donade på med bil grejjs :P Sen kom mamma o pappa hit. Fikade,snackade massa skit och så hjälpte pappa till att sätta upp våran nya fläkt :) Yihoooo! Den ser nästan lika ut som den förra, men är mycket tystare,har tuch knappar och så! Sen åt vi middag, fläskfilé och potatisgratäng. Efter middagen har vi donat på här hemma. A har kopplat in spottarna under underskåpena till dimmer(hade ingen dimmer förr till dom) blev juu skitbra nu när man kan dimma ner dom!! Jag har bytt ut massa stjärnor till lampor, kommit på att jag vill ha nya till v-rummet så ska köpa dem i veckan. Där hänger stjärnorna kvar än och likaså julgardinerna. Annars är julen i stort sett borta här hemma. I tvättstugan är en stjärna kvar oxå.... Har letat fram massa ljuslyktor,tavlor o saker ur förrådet så nu är det lite nytt här hemma :) Dock inte klart än. Imorn kväll ska jag nog till Sandra en sväng. På dagen ska jag forstätta att dona här hemma med gardiner och sånt. Tisdag blir det luncha i hudik med Malin :) Sen får vi se vad jag o gurkman hittar på då ;) Onsdag eller torsdag blir det sundsvall med Anna, trevligt! :) Nu blir det snart sängen. A ska iväg tidigt imorn! I veckan är det jag och Gurkman mot världen ;)

Inga kommentarer: