tisdag 13 april 2010

Jahpp

Lite vaniljglass med krossad choklad+chips. Sedan en extra stark pekingsoppa som mamma gjort! Nu jäklar ska halsen få tillbaka för kliandet(riviga chips!) Och pekingsoppan ska göra mig frisk! Träningsresulteten försvinner allt mer... Och kilona som har försvunnit kommer nog tillbaka mer och mer.... Kan man säga att livet känns bra nu? NJAE! Allt annat är iofs bra, förutom träning o sjuka! Förkylningen medför även depp, man missar våren, klart man blir depp! Ska återgå till den underhållande tv-rutan!

1 kommentar:

Malin Viklund sa...

Krya på dig gumman!! Hoppas vi kan ses snart igen. Jag har ju gått upp mycket i vikt sen förra året. men jag försöker vara glad ändå :) Jag äter allt vad som faller mig in och har inte tränat på evigheter. Inte ens en promenad :P Puss