söndag 23 maj 2010

Helgens

Hinner/orkar/prioriterar inte bloggen längre. Händer ju saker hela dagarna och vi har fullt upp! I fredags kom gurra o lollo hit, eftersom de skulle vara hundvakt på lördag. vi grillade och hade det mysigt. Lördag var det heldag i furuvik för mig,älsklingen,mamma o pappa! Plus alla andra, 9000 tror ja de va :P vi åkte buss från harmånger 8 och kom hem ca 19.00. Var grymt väder, superkul och massa djur såg/klappade vi! När vi kom hem hade gurrra o lollo lagat tacoos! Supergott! SÅ duktig dom :) Sen skulle vi välja, söderhamn- crousing eller Birsta-bilträff. Vi valde söderhamn, då vi tänkte att de borde bli mer bilar där. Vi valde fel helt enkelt. Verka ha varit mkt bättre i birsta än i shamn... Men men... Kom hem därifrån vid 01.30 tror jag?! Idag hade vi sovmorron allihopa, det regna å va riktigt mysväder <3 Sen åkte vi till mamma o pappa å käkade. vi o gurra o lollo o lillan. Sen åkte jag på kalas till iggesund och grabbarna donade på hemma! Så duktig dom har varit! Nu är stjärnhimmeln inkopplad o klar i badrummet, skjutdörrar till garderoben i sovrummet, lamputtag ovanför fönstrena och en massa mer! Yihoooo! Snart kanske fiberoptikstjärnhimmeln är installerad i sovrummet, ska kika efter borr imorn... den ska bara vara 1 mm och fanns inte i hudik idag.... Nä nu ska vi mysa till en film, sleepy hollow tror ja de blev. Väntar bara på gurra/lollo som duschar. Gurra ska vara me A på jobbet imorn, eftersom dom e ledig egentligen... O lollo kanske hänger här med mig imorn då ;) hihi! Just ja, jag vann en ganska stor HELLO KITTY på furuvik, eller de var A som vann den åt mig :D Och så var vi med i 3 tävlingar. Varav en gisssade man hur mkt pengar de var i en spargris och tydligen vann jag! 500 kr :D Tv o lite snacks nu!

1 kommentar:

Malin Viklund sa...

Men vad mysigt med Furuvik!! Jag har själv aldrig varit där, men hoppas jag får dra dit i framtiden :D Det blir Göteborg och Liseberg i sommar iaf :) puss gumman.