lördag 26 juni 2010

Midsommarhelg

I Torsdags drog jag till Sundsvall. Blev en del shopping och rea var det ju överallt! :) Blev en kort kofta från HM. Mascara,nagellack,solbrillor och en kofta från Monky. blev en del mer saker oxå. Midsommarafton tillbringade vi med lite krocket-spel, sen åkte vi till mellanfjärn. Jag,Älsklingen,Gurra,Lollo,Mamma o Pappa. Hade picknick och kollade på stångfighten. Träffade en del folk och så :) Sen grilla vi alla hos mamma o pappa. Dit kom även Bror,Jeppe o Meja. Efter de blev de utebad hemma hos oss till en film. Jo Vi släpade ut sovrumstvn :P Idag har vi varit till Järvsö på marknan. Jag,Älsklingen, Gurra o LOllo. Lillan oxå såklart! Träffade mamma o pappa o massa släktningar där oxå :) Typ Moster m familj, Morbror me familj. Käkade varma brända mandlar. Köpte ett par grymma solbrillor för 50 kr! prutade 20 kr :P Älsklingen köpte ett par för 60 :) Vi käkade nere på järvsö city. sen åkte vi till ljusnan, lekte på några fotbollsplaner o badade lillan. Fikade massa gotta oxå :) Nu ska vi iväg å leta någon ödelagd by i sörgimma...så nu är vi i skogen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara undrar, om du har något jobb? Underbart att ni får ett sånt fint hem iaf, jag e sjukt avis.

Ha det så bra!

-=[Tobbe]=- sa...

Hittade ni den läskiga byn? ;) Mvh Tobbe