söndag 1 augusti 2010

Yihooo

Tisdag blev det en snabbis till sundsvall för att handla till tvättstugan. stressigt blev det men tror vi fick med allt. Skåp,luckor,handtag och sånt. Onsdag blev det först städning för min del. sen när A kom hem blev det 30-års kalas i iggesund så Anna fyllde år. Trevligt! Först stannade vi i stan o handla present o sen blev det massa tårta,fika,snack o mys med Meja som oxå var där på kalas :) Blev där hela kvällen! Torsdag klippte jag en del av gräsmattan, sen när A kom hem åkte vi på kalas, Igen. Jeppe fyllde 28. Massa massa mys med MEJA, fick även mata henne för första gången <3 Massa fika,snack o träffa alla :) Trevligt trevligt! Blev där tills ganska sent såklart :P Jocke följde med oss hem, eftersom han skulle jobba med ante på fredagen. Fredag drog vi in till hudik, innan klippte jag lite mer gräs! Vi käkade tacos hos svärfar,karina,mattias och örjan. Sedan tittade vi typ 1 timme av sista fast and furious och sedan på hela Transporter(vet inte vilken av dem det var, från 2002 ialf:P). Sen åkte vi alla(utom matte) å käk mjukglass. Sen parkerade vi 3(jag,älsk o lillan) på stan o gick en lång prommis runt i stan o upp på köpis o kolla på hudikkalaset. Trevlig dag som tusan :) Idag käkade vi hos mamma o pappa vid 14.00. Innan dess var det frulle på altanen o älsk donade lite ute medans jag gjorde mig iordning. Efter käket åkte vi till Essvik. Där vi hämtade glas till altanen, yioohooo! Vi fick först fika och typ fresita fast med hallon, kommer inte ihå´g va den hette. Sen blev det vitt vin o vi tjejer snackade en massa skit o grabbarna åkte iväg en sväng. Vi lagade gott käk o drack mer vin :) Sen efter maten blev det efterrätt med jäger o sånt ;) Nu kom vi precis hem, så blev där länge ;) och trevligt som tusan har det varit! TACK! Imorn blir det till att dona, då vi inte hunnit nåt denna vecka... Sen nästa vecka är Älsklingen ledig igen o då ska vi göra några mysiga saker :) LATER!

Inga kommentarer: