söndag 12 september 2010

HELGENS

Fredagen rännde vi på marknaden. Jag o Andreas. Vi gick med Nicke o Martina o även några andra. Jag o Martina smaka alla korvar överallt typ :P Och så åt vi langos såklart! Och glasswienerbröd. Köpte vitlökssalami, skit god. Köpte även vanlig vitlökskorv. En fox mössa, svart med rosa tryck. Strumpor,remmar o lite sånt. Sen käkade vi på mcd innan vi åkte hem runt 23.30. Med oss hem fick vi jocke. Sov som en kratta på natten, feberyrade, hosta o så... så 06.00 gav jag upp hoppet om att sova.. :( Gick o gjorde mig iordning, för Andreas skulle vara i stan o klippa sig kl l0. Så åkte med honom in. Träffade malin, och vi gick på dackås för lite frukost i väntan på att marknaden skulle öppna. Sen rännde vi en hel del timmar på marknaden och en hel del shoppat blev det :) Tack för en grym dag gumman! :) Vi började med en Langos och sen blev de en varm god munk oxå :) Shoppade en rosa ed hardy keps, trosor, skinnvantar med vitt lurv i och runt kanten, en tjocktröja med dragkedja, chips, plånbok o lite mer plock. Träffade upp Andreas o jocke o drog iväg till gävle med nicke o martina. Sen drog vi på Amandas o käkade, grymt gott! :) Sen drog vi upp till Birsta på bilträff. Vi blev en killbil och en tjejbil. Trevligt trevligt :) Bilträffen var bra, grymt mycket bilar! Har knarkat ipren var 3e timme hela helgen för att orka med febern,hostan o halsontet. Snorig är jag oxå. Så jobbigt när man inte kan sova, man e ju så trött när man e sjuk... Kom hem vid 01.30 inatt. Nu ska jag slappa på soffan... later!

1 kommentar:

Maria W sa...

Krya på dig :) Kram